[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Satın aldığım ürün ne zaman kargoya verilecek?Â
www.yesilgolesut.com.tr olarak sizlere sunmuş olduğumuz ürünlerimizin kargo süresi 1 gündür. Bazı şehirlerimize ürünün ulaştırılması 2 günü bulabilmektedir. Gün içinde(cumartesi dahil) saat 3 e kadar verilen ürün siparişleri aynı gün kargoya verilmektedir.
Birden fazla siparişim için tek Kargo Takip linki aldım, normal midir?
Birden fazla siparişinizin tek kargo altında birleştirilmesi sonucu, teknik nedenlerle bir tek kargo takip linki almış olabilirsiniz.
Bulunduğum il için kargo ücretiniz nedir?
www.yesilgolesut.com.tr sitesinde satılan ürünler için belirlenmiÅŸ olan kargo ücretleri, Türkiye’nin tüm illeri için geçerli olup, kargo bedeli ürün detayında belirtilmektedir.
Kargo ücretleriniz nedir?
Kargo ücretleri üründen ürüne, değişiklik göstermekle beraber her bir ürün için uygulanan kargo ücreti, ürün fiyatı altında belirtilmektedir. Kargo ücreti, ürün fiyatından ayrı olup, siparişinizin son aşamasında ürün fiyatına eklenmektedir. Ayrıca sitemizde kimi ürünlerde ücretsiz kargo seçeneği de bulunmakta ve ücretsiz kargo oluşu ürün bilgisinde belirtilmektedir.
Kargo Hazırlanıyor ne demek?
Sitemize üyelik giriÅŸi yaptıktan sonra sol menüde göreceÄŸiniz “Ãœrün Takibi” bölümünde listelenen ürünlerde SipariÅŸ Durumu alanında bulunan “Kargo Hazırlanıyor” yazısı, ürünün henüz kargoya verilmediÄŸini, kargoya verileceÄŸi günü yada kargo firması tarafından alınması bekleniyor anlamına gelmektedir.
Henüz kargoya verilmemiÅŸ olan alışveriÅŸimdeki adresi deÄŸiÅŸtirmek istiyorum?  Â
Sitemizden yapmış olduÄŸunuz alışveriÅŸlerinizde belirtmiÅŸ olduÄŸunuz teslimat ve fatura adreslerini, ürün hazırlanma sürecine girmeden deÄŸiÅŸtirebilirsiniz.DeÄŸiÅŸiklik yapmak için, sitemize üyelik giriÅŸi yaptıktan sonra sol menüde bulunan “Ãœrün Takibi” bölümüne giriÅŸ yapıp, deÄŸiÅŸiklik yapmak istediÄŸiniz sipariÅŸinizin detayına girmeniz gerekmektedir.EÄŸer, Fatura ve Teslimat Bilgileri alanında bulunan Teslimat ve Fatura Adreslerinizin altında, Teslimat Adresini DeÄŸiÅŸtir ve Fatura Adresini DeÄŸiÅŸtir butonları aktif ise, ürününüz henüz hazırlanma sürecine girmemiÅŸ demektir ve bu butonları kullanarak istediÄŸiniz adreste deÄŸiÅŸiklik yapabilirsiniz.EÄŸer Teslimat Adresini DeÄŸiÅŸtir ve Fatura Adresini DeÄŸiÅŸtir butonlarını göremiyorsanız, sipariÅŸiniz hazırlanma sürecine girmiÅŸ yada kargoya verilmiÅŸ olabilir. Bu durumda adres deÄŸiÅŸiklik talebinizi sitemizdeki “Bize Ulaşın” bölümündeki “Ä°letiÅŸim Formu”nu kullanarak bize iletmeniz gerekecektir.
SipariÅŸimi takip edebilmem için gönderdiÄŸiniz kargo takip linki çalışmıyor.Â
Bu linkin aktif olması kimi zaman kargo firmasının verileri kendi veritabanına yüklemesine baÄŸlı olarak 2-3 saati bulabilmektedir. Daha sonra yeniden denememizi, aynı sorun devam ettiÄŸi takdirde ise, sitemizdeki “Bize Ulaşın” bölümündeki “Ä°letiÅŸim Formu” aracılığı ile bizimle irtibata geçmenizi önermekteyiz.
Siparişimin teslimatı aşamasında nelere dikkat etmeliyim?
 www.yesilgolesut.com.tr olarak, satışını yaptığımız ürünler, tedarikçi firmalardan alınıp , paketleme aşamasına kadar bir çok defa hasar kontrolünden geçmektedir. Hiçbir ürünün firmamızdan hasarlı olarak gönderimi yapılma ihtimali yoktur. Fakat niteliği itibariyle hassas ürünler de taşıma esnasında yaşanabilen düşme yada benzeri kazalardan veya hatalı kargo yüklemesinden kaynaklanan hasarlar olabilmektedir. Bu durumda siparişiniz kargo görevlisi tarafınızdan size ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda “Hasar Tespit Tutanağı†hazırlatmanız gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken önemli bir husus, kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır.Örneğin, “Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.“ gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında problem yaratmaktadır.Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız.
ÖrneÄŸin: “Ãœrün elime ulaÅŸtığında kontrol edilmiÅŸ ve hasarlı olduÄŸu görülmüştür.” Ãœrün teslim alındıktan sonra, kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiÄŸini kabul etmiÅŸ olduÄŸunuzu unutmayınız. SipariÅŸinizi teslim aldıktan sonra fark ettiÄŸiniz hasar durumlarında ise kargo ÅŸubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı hazırlanması doÄŸrultusunda yardım talep etmeniz gerekmektedir. EÄŸer kargo ÅŸubesinden gerekli yardımı alamaz iseniz, bize bilgi vermenizi rica ederiz. Müşteri Hizmetleri Departmanımız size gereken desteÄŸi verecektir. Hasarlı ürün bilgisi tarafımıza ulaşır ulaÅŸmaz, deÄŸiÅŸim iÅŸlemleriniz hızlı bir ÅŸekilde tamamlanacak ve tarafınıza bilgi verilecektir.Lütfen hasarlı ürünü iade ederken, hasarlı ürününü, size teslimatı yapan kargo firması ile bize gönderiniz. ÖrneÄŸin; Sürat Kargo ile elinize ulaÅŸan hasarlı bir ürün için geri gönderimi yine Sürat Kargo ile yapmalısınız, aksi hallerde ürünün kargo tazminleri sırasında problem yaÅŸanmaktadır.
Adreste bulunamadığım için, kargom geri iade edilmiÅŸ. Ne yapmalıyım?Â
Adreste bulunamanızdan dolayı iade edilen kargonuz hakkında, sitemizdeki “Bize Ulaşın” bölümündeki “Ä°letiÅŸim Formu” aracılığı bize bilgi vermeniz durumunda, kargonuz yeniden adresinize yönlendirilmektedir.
Faturam sipariÅŸimle birlikte teslim edilmedi. Ne yapmalıyım?Â
Sevkiyatı yapılan sipariÅŸlerin tamamı, faturalı bir ÅŸekilde kargo firmasına teslim edilmektedir. Hiçbir ÅŸekilde faturasız kargo çıkışı yapılmamaktadır.Faturanız, ürününüzün yer aldığı kolinin yada kargo poÅŸetinin dış bölümünde bulunan ÅŸeffaf plastik bir cep poÅŸeti içinde size ulaÅŸtırılmaktadır. Herhangi bir nedenden dolayı fatura size teslim edilmez ise, sitemizdeki “Bize Ulaşın” bölümündeki “Ä°letiÅŸim Formu” aracılığı ile talep etmeniz durumunda, aslı gibidir kaÅŸeli bir kopyası en kısa sürede adresinize gönderilecektir.
Kargomu şubeden kendim gidip teslim almak istiyorum. Mümkün müdür?
Evet mümkündür. Ancak herhangi bir aksilik yaşamamak için, şubeye gitmeden önce irtibata geçmenizi ve şubeden teslim almak istediğinizi belirtmenizi önermekteyiz. Aksi halde siz şubede iken, ürün size teslim edilmek üzere teslimata çıkarılmış olabilir.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]